2017年9月9日 星期六

TOKYO 東京 飲飲食食

去東京不外乎行行食食(吾計去埋箱根果啲啦)
我自己就好中意食野
 一出糧就大部分都擺晒係食到
做野甘辛苦 吾食返好啲點對得住自己😎
所以我地又出發啦!


1. 鷹丸鮮魚


全部日文我都吾識睇
所以都係亂甘指
好味😊





2.ZAKU ZAKU

新宿站內好出名既泡芙條
甘岩行過得幾個人等
個人覺得OK啦
但如果要我排好耐隊去買又未必


3.GRAM

係星期日既竹下通想食到GRAM都吾係容易
等左兩個鐘到 好彩都無令人失望
個souffle pancake真係好好味😃
另外個smoked salmon就普通啦


4.築地虎仗 魚河岸千兩

呢間係築地市場入面既海膽飯真係好正
佢有四至五款海膽飯比我地選擇
全本地海膽就最貴 外國既海膽就平啲
我呢款就本地mix外國
最平都要4xxx-5xxx YEN咖


5.內臟串燒

位於池袋既內臟串燒
好彩有英文menu😎
幾乎咩內臟都齊晒(連豬子宮都有😂)
可惜賣晒 好想試下咩味
好抵食 90YEN一串
試晒16款內臟都吾洗HKD 100!





6.駿河屋

位於成田山既饅魚飯
呢間要差吾多行到最入先到
由成田站行過去都要三四個字


條饅魚長到.....個便當都放吾落
好好味 同埋好滯😋
價錢around 4xxx YEN
一分錢一分貨 值得一試!




7.元祖壽司

經濟之選
材料靚價錢又吾貴




8.博多拉麵

位於歌舞伎町內既豬骨湯拉麵
因為有好多間拉麵店都叫博多
我地都搵左一陣先搵到岩果間
(有隻好大既豬放係門口)
豬骨湯底夠濃 很milky
不過塊叉燒就鞋左啲啦...(睇相都睇得出)


9.敘之苑燒肉

位於上野既燒肉店(新宿都有)
有set有a la carte
經友人介紹下就散叫左幾款前菜同燒肉
盛惠HKD 15xx

昆布沙律


 生牛肉他他

吾記得呢隻叫咩肉
剩係記得係最貴果隻😂
好好味 入口即溶!

10. CHEESECAKE ICECREAM [期間限定]


吾知宜家仲有無得賣呢
行開七仔見到LOTTE呢個雪糕賣相吾錯就買左返酒店
好好食呀好香奶味 又有啲cheese cake既texture
有機會一定會再encore!


11.岡埜栄泉總本家

呢間位於上野既大福已有多年歷史
由於時間關係我趕吾切去總店買
唯有係東京駅買住先
去到只剩低艾草同柚子兩款味道
最後剩係試左艾草味 幾好
有機會要試原味 我覺得原味會最好食😂
如果要買返香港的話要臨走先好買
因為保存期限只有三天



食住甘多先
遲下快閃再去食過
😎











沒有留言:

張貼留言