2017年9月8日 星期五

GUAM 關島 六日五夜

關島係菲律賓海中既一個島
係屬於美國領土但地理位置並吾近美國
詳細位置請移玉步到google map
香港去關島航程約五小時 不用簽證
上年HK EXPRESS開左關島航線
當然即刻搶返張平機票先
盛惠HKD 1200連稅來回 抵到爛呀
但宜家已經無呢支歌仔唱啦
條航線已經係六月摺埋左sosad
想由香港直飛關島宜家暫時得返早排出左名既聯合航空啦

關島旅遊區有兩邊
但大部分人都集中係杜夢灣呢邊
當然我都吾例外啦
今次book左nikko hotel
around HKD 13xx/night
大集團黎講算合理吧
酒店選擇不是太多
因為圍住杜夢灣沿岸都係集團式既酒店
nikko已經係較為平既一間
你search酒店都會搵到啲兩三星既酒店
但你會miss左呢個甘靚既海!!!!

room view from nikko hotel
真 係 好 靚 !!!!

講返啲洗費先
美國領土就當然係洗美金啦
有得揀就吾好搭的士啦 好貴
因為我地落機係夜晚九點幾
去到shuttle counter又無人係度所以就搭的士
唸住三兩個字車程都吾會貴得去邊
甘唸就大錯特錯啦
盛惠USD 34!無辦法啦無車都係要比...

不過吾洗驚
杜夢灣成個旅遊區其實好細
大部分地方都有shuttle bus/行路可以到到
無咩機會要搭的士
shuttle bus有啲免費 有啲幾蚊美金
視乎你去邊度啦

仲有電話卡
關島啲電話卡都幾貴下
我記得好似二百幾三百蚊一張
香港我又搵吾到有得賣
所以最後都無買到 用商場/酒店wifi算

酒店全景


講完交通就講食啦
食就真係無咩好講
吾好抱太大期望 始終關島吾係以食為名
選擇不是太多 除左西餐仲有日餐的  
可能因為果度好多日本遊客
多到我以為自己去左日本
西餐味道還可以的 日餐就真係麻麻....

1.EGGS N THINGS

呢間EGGS N THINGS日本都有
算係較為抵食既一間
egg benedict大約USD 15到
係食lunch既好選擇



2.CAPRICCIOSA

大家search關島餐廳頭幾間實會搵到佢


escargot味道不錯

出名既墨汁麵
個人認為味道無咩特別
真係得個麵無其他配料
我唸佢係出名大份
兩個人係食吾晒

仲有不得不提OUTBACK同RUBY TUESDAY
關島呢兩間餐廳價錢都平過香港
OUTBACK味道都吾錯
RUBY只係係門口睇過menu
因為趕時間所以無食到
另外我都有search過有啲酒店餐廳有海鮮bbq加睇查莫洛舞
(查莫洛係關島既一個民族)
聽朋友講啲海鮮幾好食
當然一分錢一分貨啦
要成USD 8x一位 對我黎講太貴了
大家有興趣可以去食下

黎到關島緊係要試下關島啤酒啦
左面係芒果味右邊係原味
芒果味好好飲 好香果味
飲落似1664 BLANC再重啲果香
我托左半打返香港hahaa



重點黎啦 關島有咩好玩呢
有個甘靚既海 緊係玩水上活動啦
我係香港就book左Alupang Beach Club
呢間公司自己有個私人沙灘
就算就甘入去游水晒太陽都要入場費
所以啲沙同海水都好清好乾淨

3.Alupang Beach Club


我book個package有香蕉船+水上電單車+拖曳傘
包酒店接送
USD 120一個人
本身上網見到佢做promote USD 105一個
去到比錢話無promote 算啦都無辦法

水上活動無咩影相
剩係parasailing影左幾張


****注意****
佢個香蕉船係吾dum人落水的
游左個船河-__-
吾知其他公司係咪都係甘啦

除左ABC之外
我另外book左JNS DIVERS玩深潛
係FB CHAT度同佢約就得啦
同埋佢用中文回覆 非常方便
USD 85一位 包酒店接送
本身唸住自己帶相機落去影
不過問清楚先知原來要有潛水牌先可以自己帶攝影器材
所以無牌既你地啲go pro可以收埋先
教練係一對二 佢會帶go pro落去幫你影相拍片
當然要比錢買返佢隻CD啦 盛惠USD 50
USD 50係一隻CD 吾係一個人
換言之兩個人買一隻CD就OK!

我自己就第一次玩深潛
岩岩落去果陣都有啲緊張
又驚飲水又驚抖吾到氣
不過適應左一陣就OK

****注意****
吾識游水都可以玩的!!
有幾個教練都識講國語
所以briefing全程都用國語講解
吾洗擔心聽吾明

4.JNS DIVERS



落完水就飛上天啦
****注意****
深潛同揸飛機/sky diving不能同一日玩
因為人體承受吾到一高一低既氣壓 會有危險的!!!

雖然我好想sky dive
但最後都無做到sosad 留返下次
今次剩係玩左揸飛機
係關島之家book的
有三款package 視乎你想揸幾耐啦
我就揀左20mins USD130 兩個人
但只能一個揸一個做乘客
因為兩個機師位其中一個要留返比教練
如果兩個都想揸的話就要比兩次錢啦

5. SKY GUAM AVIATION




6.GUAM PREMIER OUTLETS

講完玩啦 關島有咩行呢
除左杜夢灣間DFS 關島都有outlet的
USD 4 shuttle bus 就去到啦



outlet不是太大
入面有TOMMY, LEVIS, CALVIN KLEIN等等品牌
亦有啲大大間堆滿好多好多衫褲比你慢慢尋寶
睇你有無耐性啦
我就無咩大收獲
買左一件衫一條USD 7既短牛
同埋一對USD 10既拖鞋

成個outlet九點收
所以尾班shuttle都係九點
一開頭講RUBY TUESDAY就係係呢度啦
就係因為要趕尾班shuttle所以食吾切
所以想食RUBY既就要早啲行完出黎食
吾係食完就要搭昂貴既taxi啦

7.CRYSTAL CHAPEL


我住nikko既其中一個原因就係為左個水晶教堂
上網睇真係好靚 好想親身睇下同影相
無得係度行禮影下相都好呀
不過原來個教堂係吾開放比人入去參觀的sosad
但又甘岩得甘橋入面有人開門出黎
我就即刻攝左個靚位入去影
半分鐘都無就被發現了
影到已經完左心願 好開心!


整個關島六日五夜旅程
機票加酒店加所有活動洗費
盛惠HKD 10,000一位
可能因為搶到平機票啦 所以覺得抵玩





























沒有留言:

張貼留言