2017年9月9日 星期六

DA NANG 峴港 四日三夜

峴港係越南中部沿岸地區
近年被開發做旅遊區
香港直飛峴港到現時為止有KA,JESTAR同HK EXPRESS
我呢啲UO忠粉緊係搭UO啦
機票連稅HKD 7xx來回連稅(無買行李)
航程約個半鐘
香港去越南係需要簽證的
之前只可以去領事館整 HKD 6xx
今年開始可以網上整啦
先上網申請approval letter (USD 6)
然後到左當地做落地簽證 (USD 25)
平過領事館三百幾蚊呀
整approval letter都有幾個網
全部都非官方咖啦 (無官方網其實)
見過有啲要USD 8
以下呢個暫時係最平(USD 6)

同埋記得要帶齊文件呀
1.approval letter
2.visa application form
(上網得DL,雖然去到都有得拎,但要填既資料都幾多,建議係屋企填好晒先)
3.證件相兩張


出發啦!

峴港有咩交通工具呢
只有的士的士同的士
大家可以係電話DL"GRAB"黎call車
用法同UBER一樣

跟住就講錢啦
峴港主要用美金同越南盾
不過美金吾係度度都收
所以最好幫襯前問問先
唱定啲盾用就最好
開頭我以為越南洗費不太高所以唱左好多美金細鈔
原來唱盾用大鈔(USD50/100)去唱個rate會高啲
所以都要準備返啲大鈔較好 

電話卡方面係香港買同峴港機場買差不多
我係香港買就HKD35 3GB上網
峴港機場貴少少 大約HKD40-50到

酒店方面今次我就book左美溪沙灘附近既Mandila Beach Hotel
一行出去過條馬路就係美溪沙灘啦
HKD 5xx/night 都算平
佢仲有款再平啲既房就HKD 3xx/night


酒店天台泳池
影出去個景真係幾靚
其實個泳池係好好好細
張相只係角度問題hahaa

1.HOI AN


第二日我地book左酒店shuttle bus去會安古城(HOI AN)
 VND150,000來回


好多人係度影結婚相



入夜後開始有人出黎擺擋賣下特色野同小食

夜景

啲燈籠夜晚著左燈好靚
我都買左個返香港
第一間開VND 120,000
問多間變左 VND 75,000
所以記得要格下價先!


2.LE RENDEZ VOUS


離開會安
我就去左網上好多人介紹既LE RENDEZ VOUS食法國餐
佢有set menu同a la carte
我呢啲懶人緊係食set
USD 35/set (4 courses)
總括而言個人覺得不太特別



主菜我揀左羊 味道還可以
另外三位都揀左rib eye
大家都話好韌咬到好攰 



呢四日我都做左兩次spa
兩次都係酒店做
當然價錢會比出面貴啲(USD 22/60 mins)
但出面出名果幾間成日full booking
我地四個人好難book到一齊做
所以放棄了
吾知係我做果間係甘定點
啲人按摩都偏細力(我係好受力果啲)
叫極佢大力都好似吾多夠力...

3.BA NA HILLS


第三日我地去左BA NA HILLS
一落車就落大雨omg
都等左成半個鐘啲雨先細返少少
上到最高 可能加上落雨真係有啲凍

我地黎巴拿山最想玩呢個
佢所有機動遊戲都係山五點
我四點半行到過去見佢截緊龍
即刻衝過去佢都吾比我入
由於我真係太想玩所以放低面子去lur佢!!
最終煩到佢放埋我地四個入去 太好了

FRENCH VILLAGE有好多靚景值得影

4.QUAN BE MAN

夜晚就去左食海鮮
基本上沿住美溪沙灘成條街都係海鮮檔
今次我地去左又係網上好多人介紹既QUAN BE MAN
海鮮都好新鮮好甜 蜆肉比香港果啲大粒
佢地中意落香料 我唸其實就甘清蒸都好好食
蝦+扇貝+蜆+蠔+象拔蚌+炒飯+菜+啤酒
先係USD 77(約HKD 150一位)
抵到爛!





5. LAM VIEN RESTAURANT


last day臨走去左又好多人推介既越南餐廳食lunch
味道ok啦 不太突出
不過食物較為細份
我地四個大食怪食極都吾飽
結果都食左成USD 70 (約HKD 13x一位)
lunch黎講都算貴






峴港四日三夜
機票酒店簽證洗費一共HKD 3800一位
可能峴港到現時為止都仲係發展中
旅遊設施呀基建呀果啲都吾算太完善
個人都係中意泰國多啲!














2 則留言:

  1. HI~ May I the address of QUAN BE MAN??
    Tks.
    Hyde

    回覆刪除
  2. 13 Đường Hoàng Sa, Quận Sơn Trà TP Đà Nẵng

    回覆刪除